Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Konkurs Teaching Slam – finał

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy na finał konkursu Teaching Slam – forum wymiany dobrych praktyk w dydaktyce akademickiej, który odbędzie się 24 października 2022 r. o godz. 13:00 w sali konferencyjnej Biblioteki Jagiellońskiej.


Każdy z Państwa może dołączyć do finałowej publiczności rejestrując się poprzez FORMULARZ

Wydarzenie będzie również transmitowane na żywo poprzez platformę YouTube – kanał Jakość kształcenia UJ


Celem Konkursu organizowanego przez Biuro Doskonalenia Kompetencji Centrum Wsparcia Dydaktyki UJ jest podnoszenie jakości kształcenia poprzez promocję nowatorskich rozwiązań stosowanych w pracy nauczycieli(ek) akademickich i doktorantów(ek) Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jednym z uczestników Konkursu będzie dr hab. Hubert Kaszyński, prof UJ z Instytutu Socjologii UJ!
 

Podczas finału wygłoszone zostaną następujące prezentacje:

  • Realizacja kursu zdalnego w konwencji MOOC: Jak, w jakim celu i czy warto rozważać taką formę? – dr Paweł Bernard, prof. UJ (WCh)
  • Wirtualna rzeczywistość (VR) jako metoda kształcenia studentów – mgr Jakub Będkowski (WNoZ)
  • Wspólne nauczanie i jego efekty w realizacji kursu kompetencji międzykulturowych – dr hab. Jacek Bylica (WFz)
  • Inkluzywny proces dydaktyczny – dr Agata Cebera i dr Jakub Firlus (WPiA)
  • Metodyka Scrum w procesie nauczania opartego o projekty zespołowe – dr hab. Tomasz Kania, prof. UJ (WMI)
  • Zastosowanie technologii komunikacyjnych (TK) w procesie kształtowania kompetencji studentów pracy  socjalnej w Instytucie Socjologii UJ – dr hab. Hubert Kaszyński, prof. UJ (WFz)
  • Maks Konsulski na tropie – audioserial detektywistyczny z zakresu prawa międzynarodowego publicznego – dr hab. Brygida Kuźniak, prof. UJ i dr Milena Ingelevic-Citak (WPiA)
  • Czy da się tego uczyć czyli o metodzie case-in-point w podnoszeniu kompetencji przywódczych – dr hab. Michał Nowakowski (WL)
  • Zastosowanie platformy Pegaz jako wsparcie procesu samokształcenia studentów – dr Agnieszka Szewczyk (WFa)
  • Grywalizacja, czyli jak uruchomić twórczą energię studentów/studentek – mgr Maria Talaczyńska (JCJ)
  • Co wspólnego ma KNOR* z uczeniem się na studiach? – dr Małgorzata Turczyk (WFz)


Na stronie Ars Docendi dostępne są streszczenia wszystkich konkursowych wystąpień.


W ramach wydarzenia zaplanowano sesję pytań i odpowiedzi z finalistami, dodatkowe wystąpienie oraz głosowanie publiczności na najlepszą prezentację. Całość zakończy się ogłoszeniem zwycięzców trzeciej edycji Konkursu.

Materiały i relacje z poprzednich edycji dostępne są na stronie: arsdocendi.uj.edu.pl/teaching-slam


Serdecznie zapraszamy!

Biuro Doskonalenia Kompetencji w Centrum Wsparcia Dydaktyki
Rada na rzecz Doskonalenia Dydaktyki Akademickiej Ars Docendi
Pełnomocnik Rektora UJ ds. jakości kształcenia