Szanowni Państwo,
uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższym komunikatem i wypełnienie załączonego w treści kwestionariusza.
Celem tego kwestionariusza jest zebranie informacji na temat strategii i metod stosowanych przez wykładowców i wykładowczynie do kontroli i zapobiegania nieuczciwemu korzystaniu przez studentów i studentki z narzędzi takich jak ChatGPT.
Badanie prowadzone jest w ramach międzynarodowego projektu badawczego EDUCAT(H)UM. Education at the Frontiers of the Human. The Challenge of New Technologies, współfinansowanego przez Narodowe Centrum Nauki oraz Słoweńską Agencję Badawczą. Osoby przeprowadzające badanie reprezentują Wydział "Artes Liberales" Uniwersytetu Warszawskiego oraz Instytut Badań nad Edukacją w Ljubljanie. Kwestionariusz jest całkowicie anonimowy, a wypełnienie go powinno zająć około dziesięciu minut.
Link do kwestionariusza: https://forms.gle/LEyDARuYkWtmMss6A
Z wyrazami szacunku
dr Krzysztof Skonieczny
Adiunkt / Assistant Professor
Wydział "Artes Liberales", Uniwersytet Warszawski
uw.academia.edu/KrzysztofSkonieczny
https://www.routledge.com/Immanence-and-the-Animal-A-Conceptual-Inquiry/Skonieczny/p/book/9780367437206