Szkolenie z podstaw marketingu
Zapraszamy studentów II stopnia na szkolenie "PODSTAWY MARKETINGU czyli jak skutecznie projektować oraz realizować kampanie promocyjne", które odbędzie się 18 grudnia 2013 roku o godzinie 11:30 w Instytucie Socjologii przy ul. Grodzkiej 52 (sala 62).
Organizatorami są Fundacja SOCJOMETR w porozumieniu z Agencją Reklamy B-UNITED.
CEL: Celem kursu jest przybliżenie problematyki marketingu oraz zasad jego stosowania w wybranych sektorach rynkowych. Wszystkie aspekty szkolenia zostaną poszerzone o podstawy prawne, dotyczące zarówno projektowania marketingowego oraz realizacji strategi promocyjnych.
1. Podstawy marketingu ( 1 h )
- definicja marketingu,
- koncepcja miksu marketingowego ( 4P vs 4C )
- marketing jako narzędzie,
2. Segmentacja rynku ( 1,5 h )
- definiowanie rynku,
- określenie grupy docelowej,
- rodzaje narzędzi marketingowych,
- rodzaje podmiotów rynkowych
3. Projektowanie strategii marketingowej ( 1,5 h )
- elementy pozycjonowania marki,
- analiza SWOT,
- rodzaje strategii marketingowych,
- Public Relations, - podstawy prawne niezbędne do realizacji kampanii promocyjnych,
- prawa majątkowe oraz prawa autorskie,
REKRUTACJA: Szkolenie jest dedykowane dla studentów II stopnia studiów stacjonarnych Uniwersytetu Jagielońskiego. Osoby zainteresowane udziałem proszone są o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy: rekrutacja@socjometr.pl
W treści maila prosimy o podanie następujących informacji: 1. imię i nazwisko 2. kierunek studiów 3. kontakt telefoniczny 4. informację jak możesz wykorzystać przekazaną wiedzę.
W szkoleniu może uczestniczyć maksymalnie 12 osób, głównym kryterium będzie termin przesłania zgłoszenia udziału.
Osoba publikująca: Anna Szwed